A jó minőségű alkatrészek egyik hátránya talán az, hogy évekig semmi probléma sincs a karbantartásával és/vagy a cseréjével, de amikor beüt a crack... Ennél a kecskénél porvédős csapágyazás van, a tavalyi évig semmi problémát nem vettem észre, bezzeg most... Szinte egyik napról a másikra majd' fél centit lötyög a hajtómű. No, a jelek szerint a golyókosár szétszéledt. Sebaj, vettem. Csakhogy az elmúlt tizenévben kapta a bicikli is az áldást, beletekertem vagy párezer kilométert, hóban, fagyban, esőben, szélben, latyakban... Amit el lehet képzelni. Szóval az a fránya hajtómű nem akart lejönni, eleinte még a rögzítő csavarokkal is voltak kisebb-nagyobb gondok, de azokat némi csavarlazítóval sikerült kicsalogatnom. A hajtókart a szokásos kombinációval (óvatosan körbekocolom a kalapács lapjával, aztán egy tré villáskulcsból készült izével viszonylag egyszerűen le lehet tolni a hajtókarról) nem sikerült lecsalogatni. Kértem kölcsön célszerszámot is. No, azt meg bele sem lehet tekerni a hajtóműbe, mert nem mindegy hogy 18 mm sűrűmenet, vagy 10 mm normál menet... Szal a jelek szerint majd sikítóval kell megoldani a felmerült problémát. Mihelyst lesz pénzem új alkatrészekre. :S
Kerékpárszervizelés
2013.03.10. 08:01 szivar
Szólj hozzá!
Címkék: bicikli barkácsolás evvan mert szopni jó
A bejegyzés trackback címe:
https://szivarosfrici.blog.hu/api/trackback/id/tr375125568
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek